- 30 Temmuz 2009
- 32.482
- 8.348
- 2.018
Herkeste bir negatiflik bir olumsuzluk vay arkadaş ya.. Ben dünde herkes rahat geçeriz derken sezon başlarken puan kaybı yazdığım deplasmanlardan biri demiştim.. Tıpkı Es-Es gibi.. O yüzden çok üzülmedim beklemediğim bir şey de değildi.. İyimi oynadık kısmen Sneijderi beğendim gerisi Özellikle Burak, Selçuk ve Hamit sinirlendirdi. Yinede FB gibi saçma sapan yerlerde puan kaybetmedik.. Her rakibimizin kaybedebileceği bir deplasmanda puan kaybettik.. Önemli olan bu sıradan anadolu takımlarını rahat geçmek..