STSL 13/14 H:2 | Bursaspor 1-1 Galatasaray | M.S | 25 Ağustos

Herkeste bir negatiflik bir olumsuzluk vay arkadaş ya.. Ben dünde herkes rahat geçeriz derken sezon başlarken puan kaybı yazdığım deplasmanlardan biri demiştim.. Tıpkı Es-Es gibi.. O yüzden çok üzülmedim beklemediğim bir şey de değildi.. İyimi oynadık kısmen Sneijderi beğendim gerisi Özellikle Burak, Selçuk ve Hamit sinirlendirdi. Yinede FB gibi saçma sapan yerlerde puan kaybetmedik.. Her rakibimizin kaybedebileceği bir deplasmanda puan kaybettik.. Önemli olan bu sıradan anadolu takımlarını rahat geçmek..
 
hepiniz doğruyu söylüyosunuz arkadaşlar,ama ben aynı şeyleri konuşmaktan da,aynı yorumları okumaktan da bıktım.değişen bişey yok..bu hafta transferde mucizeler olmalı artık ki ..değişsin bişeyler.
 
helal olsun fatih terim helal olsun ünal aysal. şimdi susuyoruz bu milli takım saçmalığına ama bu gidişat iyi değil
 
Geçen sene de Bursa, BJK, Antalya ile ilk beş haftada maç yapmışız. Bursa ve Antalyayı yenmiş, BJK ile berabere kalmışız.. İlk beş haftada 13 puan almışız. Ki kadro şimdikinden kötüydü..(Antalya ve BJK dışarı, Bursa içeri maçı)
 
Takım puan kaybedince forumun seviyesi antu gibi oluyor. Skor taraftarları hiç çekilmiyor. Bugün Burağı, Drogbayı, Sneijderi eleştirenler yarın öbürgün orasını burasını öpüyor futbolcuların. Oh ne âla memleket..
 
Emin olun takım biraz iş disiplini ve ciddiyetine ulaşsa daha farklı futbol oynatız. Ulan bi kere herkes yalandan pres yapıyor be.
 
Bende diyorumki 10 kere Drogbanın çıkması doğru ve emin ol bu günkü çıkış onun kalkmış kıçınıda biraz olsun indirir ve daha iyi performans gösterecektir.

Bunun dışında zaten Selçuk, Melo, Hamit, Burak falan konuşmuyorum bile.

Sen şunu kabul etmiyorsun. Takımda Drogba ile başlayıp Melo, Eboue ve Selçukla devam eden ciddi bir lakayıtlık, ligi küçümseme problemi var.

bende sana diyorumki drogbada nasil lakayitlik varmis,adam 35 yasinda ve buraktan daha fazla pres yapiyor,ched-zan ikilisinden daha fazla defanstan kafa ile top cikariyor.adam daha ne yapacak sana
 
Hiç kimse kusura bakmayacak; kaybedilen 2 puanın tek izahı aptalca acemice yapılan oyuncu değişiklikleri.. dk 65 uzatmalarla birlikte daha yarım saat var ve drogba'yı oyundan çıkarıp geriye çekiliyor, tabiri caizse 1-0 a yatmayı amaçlıyorsun..



ya arkadas bursa uzerine tempolu sekilde gelmeyi kesmisken, oyunu rolantiye cevirmisken isleyen duzene neden comak sokarsin. adamlarin direncleri kiriliyorken , illa skoru koruyacaksan cikar snijderi al ceyhunu emreyi orta sahani guclendir.. forvet cift olarak kalsin ki adamlarin defansi orta sahasi rahatca ileri gidemesin..



daum drogba oyundan cikinca ne yapti, cikardi defansin gobegindeki adamini , dondu 3-5-2 ye top gostermedi sana.. hemen ardindan golu yedin eee lan selcuk cikar mi arkadas oyundan.. sneijder zaten yoruldu ,hamit kacak oynuyor ve sen selcugu oyundan cikariyorsun.. ki selcuk pas akisini saglamakla kalmiyor hakan ileri ciktiginda hemen sola gelip acik kapatiyordu..



yanlis yanlisi kovaladi , guzel giderken mac takimin kimyasiyla oynandi ve ferhat karsi karsiya kacirmasa maglup olunuyordu..



uzun zaman sonra bu teknik kadronun bu kadar bariz hata yaptigina sahit oldum. bana ne buradaki bir kisi, ne hasan ne umit ne de terim o drogba degisikligini aciklayamaz. ha ama ben drogba neden oyundan cikmaz maddeler halinde siralayabilirim:



1-Drogba ileride top tutar

2- Drogba karşı takımı rahatsız eder

3- Drogba defansa gelir top cıkarır

4- Drogba senin saha icindeki lider oyuncundur

5- Drogba psilolojik üstünlüktür

.

.

.vsvs



madem liderini cikariyorsun , ikinci liderin selcugu , ardindan da takimda agirligi olan hamiti niye cikariyorsun.. saha icinde birseyler yapmaya calisan herkes oyundan cikarildi ve dk 90 defanstan ileriye top cikartamiyorsun...



drogbanin cikmasiyla oyunun akisi oyle bir degisti ki kenardaki acemiler (ki cok net goruldu bana gore) ne yapacaklarini sasirdi.. oyun dengede gidiyorken, oyunu tam rolantiye almisken , skor avantajin varken allahaskina anlami neydi dk65 de birden geriye yaslanmanin, tekrar bursayi canlandirmanin...



insallah bu hatalar zincirinden ders cikartilir ki cikarilacagina eminim ; baska yerde basimiz yanmaz..



normalde puan kayiplarinda olur derim futbol bu normaldir kotu de oynayabiliriz der gecerim. lakin klubenin maci goz gore gore vermesine tahammul edemem.. terim degil ister morinho olsun guardiola olsun ancelotti olsun... galatasaray klubesinin maci acemice verne hakki kocaman bir 0'dır.. insallah bu son olur..



herkese iyi geceler
 
selcugun 1 pasi oyunun kaderini degistir bknz buraga verdigi asist (maalesef gol atamadi)



o açıdan bakarsak bursa golü nasıl oldu muslera auta giden topu tokatladı korner oldu ardından golü yedik sanırım hakan balta musleraya bırak dese aut olacaktı yanlış mı hatırlıyorum acaba ?



kırılma anı hamit yerine drogbanın çıkışı oyuncu değişiklikleri 3 puan kaybına neden oldu
 
yalnız ünal aysalın bukadar başarılı bi hocayla 3 yıllık szöleşme imzalamaması resmen saçmalık. fatih hocanın da bu milli takım olayı ayrı bi saçmalık. illa iyi giden sistemi bozacaksınız

ben f.terim simdiye kadar calistigi hicbir baskanla iyi anlastigini gormedim,varsa birileri yazsinda bilelim
 
ne olursa olsun hakemler yapcagini yapti yine ofsaytla alakasi olmayan pozisyonu kestiler !
 
beyler rahat olun

olur öyle amma da abarttınız tamam eleştirdik hepimiz

ama dönüp dönüp aynı şeyleri söylüyoruz

bugün gördük ki Chedjou gerçekten çok iyi transfer ben şahsen beğendim
 
Skor taraftarligi degil bu, senelerin birikimi. Bu atmosferleri kaldiramiyor Galatasaray. Biktik kardesim. Kac sene oldu.



Sampiyon olmasina yine oluruz, Bursa deplasmani önemli deplasman ama, bide kazan be kardesim. Bi kere de kazan yani.



Haftaya da ayni senaryo olacak. Kimse bosuna heveslenmesin. Paramparca ederler bizi.



Ayrica degisiklikler de skandaldi zaten. Neymis? iyi oynamamislar. Elinde Dzeko, Alonso vardi senin. Onlari soktun. Yav he he.



Emre, Erman, Umut gibi adamlarla mac kazanmayi bekle. Daha cok beklersin.
 
Takım puan kaybedince forumun seviyesi antu gibi oluyor. Skor taraftarları hiç çekilmiyor. Bugün Burağı, Drogbayı, Sneijderi eleştirenler yarın öbürgün orasını burasını öpüyor futbolcuların. Oh ne âla memleket..

Bugünkü seviye maalesef Antu'dan daha düşük.

Ama bunun nedeni birazda bereberliğin verdiği moralle buraya Antu'dan transfer olanlar.Gerçek Galatasaray'lı arkadaşlarda bunlara iyi niyetle laf yetiştirmeye çalışıyor.
 
Skor taraftarligi degil bu, senelerin birikimi. Bu atmosferleri kaldiramiyor Galatasaray. Biktik kardesim. Kac sene oldu.



Sampiyon olmasina yine oluruz, Bursa deplasmani önemli deplasman ama, bide kazan be kardesim. Bi kere de kazan yani.



Haftaya da ayni senaryo olacak. Kimse bosuna heveslenmesin. Paramparca ederler bizi.



Ayrica degisiklikler de skandaldi zaten. Neymis? iyi oynamamislar. Elinde Dzeko, Alonso vardi senin. Onlari soktun. Yav he he.



Emre, Erman, Umut gibi adamlarla mac kazanmayi bekle. Daha cok beklersin.

Kontra atak futbolunu yapamadıgımız icin boyle zor deplasmanlardan cıkamıyoruz.

Gercek kanat ozelliklerine sahip 2 tane becerikli oyuncumuz olsa eminim ki bugun rahat kazanırdık. Böyle zor deplasmanlarda kontra cok onemli bir silahtır.Diger anadolu takımlarına nazaran karşımızda oynamaya calısan bir takım oldugundan arkada iyi yakalayabilirdik eger iyi kanat oyuncularına sahip olsaydık. Kanat oyuncularımız olmadıgından guzel futbol izleme sansımız azalıyor,anca kendi sahamızda iyi oynarız.

Deplasmanlarda bu tarz sıkıcı ve kötü oynadıgımız maclar bizi bekliyor.
 
Bu arada ileride top tutan bir forvet ve adam gibi bir kanat oyuncusu olmadığı sürece Sneijder den çok şey beklemeyin derim.
 
Bu ligde first class avrupa takimi yok ve kolay kolay da olmaz.

Gercekden cok yazik, verilen maaslara bir bakin oynanan futbola.

Barcelonada ve Realde bile bu paraya alamayan futbolcular var.Vallah tek hayelim Sampionlar liginden gecen seneki gibi bir bali gurup cekmek, yoksa isimiz sor.
 
Geri
Üst Alt