- 2 Temmuz 2011
- 137.208
- 58.395
- 5.338
Lan Savaş Cıngıl mesaj beğenmekten başka bi halta yara
sövsemde olmuyo abi..keşke arda ve naniyi kolundan tutup getirsem ama elden ne gelir..
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Lan Savaş Cıngıl mesaj beğenmekten başka bi halta yara
Cift forvet oynarsak Drogba 10 golün üstüne cikamaz.
Sorun FATİH TERİM'in kulübede olmaması.. Gerisini geçiniz.. Bursada bi konya gibi vasat takım değil.. Ona buna sallamayı bırakın yarın öbürgün söylediğiniz lafları burda yedirirler adama..
Sorun FATİH TERİM'in kulübede olmaması.. Gerisini geçiniz.. Bursada bi konya gibi vasat takım değil.. Ona buna sallamayı bırakın yarın öbürgün söylediğiniz lafları burda yedirirler adama..
Sonucta burada daha iyi bir Galatasaray izlemek için yorumlarımızı,eleştirilerimizi yapıyoruz.
Bizim için önemli olan daha iyi bir Galatasaray eleştirilerin birçoğu da dogru.
Sorun FATİH TERİM'in kulübede olmaması.. Gerisini geçiniz.. Bursada bi konya gibi vasat takım değil.. Ona buna sallamayı bırakın yarın öbürgün söylediğiniz lafları burda yedirirler adama..
f.terim kulubedeykende hamit oyundan cikmiyordu e.colak ôyuna giriyodu cokta bir degisiklik yok.burda namus davasi tartisilmiyor burasi bir forum küfür hakaret olmadigi surece herkes herkese elestirisini yapar kim kime lafini yediriyomus mafya filmi cekmiyoruz burda
Drogbaya.. Selçuğa.. Sneijdere sallayanlar var.. Skor taraftarlığını bırakıp geniş açıdan bakmak lazım olaya.. Oyuncu değişikliklerini eleştirebilirsiniz mesela.. Veya oyuncu tercihlerinde ki Hamitin oynamasını..