Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
siz inanmaya devam edin bende inanmamaya adam yaparsa ben yanilirim sayin baskandab ozurde dilerim ama fazla atti secimden once aciklasa aciklasa akbabayi aciklar
Işıtan bey’e fırsatım olsa sorardım, Akbaba’yı Fortuna Sittard’a olsa alır mısın diye. Akbaba, Arda hep eksi yazar bu yönetime. Ne farkınız kalıyor ki MC yönetiminden bunlarla sözleşme uzatınca?
 
Stopere marcaonun saygı duyacağı onu yönlendirebilecek bir adam lazım. Kaan o bölgede olmaz. Sağ bek ya da Taylan'ın oynadığı bölgede oynayabilir. Sağ-sol bek hatta kaleci orta vadede kesinlikle yerli olmalı.
 
Rtas yazacaklarim tamamen tahminim:

Dün Baskan ve Hoca ilk defa toplanti yapti. Futbol sorumlusu Hoca oldugundan bu toplantida Transferler ve Teknik heyet konusu masaya yatirildigini düsünüyorum. Hoca listesini sunmustur, Elmas kendileri hazirladigi listeyi sunmustur. Bu listeleri birlestirip transfer edilecek oyuncu havuzu olusmustur. Haftaya bu konu hakkinda yogun gelismeler bekliyorum. Ayrica Demirbilek toplantiya dahil olmustur. Demirbilek ile konusulan muhtemel konular Tesis yenileme islemleri, veya transfer sponsorlugu olmustur.

Biraz sabir yaw adam göreve geleli 1 hafta olmadi derin bir nefes alalim.
Sende haklisin kardesimde bende buna uyu oluyorum transfer toplantisi nedir teknoloji caginda telefonu var konferansi var 24 saat baglantida kalacaksin bir toplantiyla olaymi cozulur transferden sorumlu kimse hocayla 24 saat gorusecek baskana ileticek bir toplantida ne cozulur sunu alalim bunu alalim sartlar her saniye degisir transfer isinde
 
Şimdilik transfer konusunda yangın yapılacak bir şey yok. Ancak Temmuz'un 10'una kadar hala 2/3 dış transfer açıklanmazsa ortalığı yakmaya başlayabiliriz.

Temmuz sonuna kadar da transfer işi büyük oranda halledilemeli zira 100 oy alması bile muallakta olan İbrahim Başkan bile kendince ufak tefek birtakım çalışmalar yapmıştı. En büyük başkan adayı olan Burak Elmas'ın seçim öncesinde transfer çalışması yapmış olması gerekirdi ki bence yapmıştır. Yani genel olarak yaklaşık 50 günlük bir zaman zarını ifade eder bu. Şimdilik yangın yapıp yöneticileri zorlayarak hata yaptırmanın manası yok, ancak çok da rahat davranmamak lazım çünkü PSV maçına 22/23 gün kaldı.

MAR-LX1M cihazımdan Gscimbom mobil uygulaması ile gönderildi
 
Esas hedefimiz lig şampiyonluğu olduğu dusunulurse acele etmemize gerek yok kamplara yetişsin transferler yeterli hatta oyuncu almasak bile temizlik yapabilirsek biraz satış yapabilirsek çok daha iyi olur
o zaman secim ertelenince kaybedecek bir gunumuz bile yok diye niye yaygara yaptı?
 
Muslera
Hysaj(yedlin) - Kaan(Lyundama) - Marcao(Alpaslan) - Alex moreno(ömer bayram)
Taylan(aytaç) - Gedson(emre kılınç)
Ounas(yunus) - Paulinho(transfer) - Onyekuru<>Kerem
Mohamed(Transfer)

Nasıl dostlar :unsure:
 
Burak Elmas için yangın başlatmanız şaka gibi. Daha seçim bitelim 7 gün olmadı mazbatayı alalı 3 gün oldu. Tam olarak derdiniz ne sizin ? Football Manager mi oynuyoruz pat diye transfer yapılsın ?
İlk 10 gun bittiginde cikip 10 gunde neler yaptigini hangi sozleri verdigini anlatsin ikna olalim secimden once 10 gun demeyeceksin en kisa surede diyeceksin Turkiyenin genel huyu secimden once savur secimden sonra sartlar degisti de cik isin icinden dedigim gibi yapsin gorelim bizde takdir ederiz ajax maci geldiginde kimler gelmis kimler gitmis bakicaz
 
Burak Elmas için yangın başlatmanız şaka gibi. Daha seçim bitelim 7 gün olmadı mazbatayı alalı 3 gün oldu. Tam olarak derdiniz ne sizin ? Football Manager mi oynuyoruz pat diye transfer yapılsın ?
yangını kendisi başlattı seçim bir gun gecikirse mahfoluruz biteriz diyerek. baş yangın tayfa burak elmasın kendisi zaten.
 
İlk 10 gun bittiginde cikip 10 gunde neler yaptigini hangi sozleri verdigini anlatsin ikna olalim secimden once 10 gun demeyeceksin en kisa surede diyeceksin Turkiyenin genel huyu secimden once savur secimden sonra sartlar degisti de cik isin icinden dedigim gibi yapsin gorelim bizde takdir ederiz ajax maci geldiginde kimler gelmis kimler gitmis bakicaz
10 gün bitti mi ? Şu an 10. Günde miyiz ?
 
yangını kendisi başlattı seçim bir gun gecikirse mahfoluruz biteriz diyerek. baş yangın tayfa burak elmasın kendisi zaten.
E haksız mıydı ? Gecikmedi mi ? Şu an adama niye tepki koyuluyor gereksiz yere. Siz yeni aldığınız evin içini görmeden eşyalarla dolduruyor musunuz hemen ? Mali tablo hakkında net bilgi olmadan nasıl bir yol haritası çizmelerini bekliyorsunuz 3 günde ?
 
o zaman secim ertelenince kaybedecek bir gunumuz bile yok diye niye yaygara yaptı?
Yaygarayi herkes yaptı transferin çok önemi yok elbet yapılacak diğer adaylar olsaydı transfer filan olmayacaktı ve muhtemelen şu anda hoca kim olur diye konuşuluyordu
Esas değerlendirme diğer vaat edilen şeyler ben onlar üzerinden değerlendirme yaparım yoksa bizim zaten psvyi eleme ihtimalimiz yok ki elenmek hayrimiza olacak Avrupa'da dayak yememek icin daha uzun yol.var onumuzde
 
İlk 10 gun bittiginde cikip 10 gunde neler yaptigini hangi sozleri verdigini anlatsin ikna olalim secimden once 10 gun demeyeceksin en kisa surede diyeceksin Turkiyenin genel huyu secimden once savur secimden sonra sartlar degisti de cik isin icinden dedigim gibi yapsin gorelim bizde takdir ederiz ajax maci geldiginde kimler gelmis kimler gitmis bakicaz
Rakibimizin kim olduğuna da tekrar bak istersen :) Ajax ile oynadığımızı düşünüyorsun sanırım :)
 
Kerem-Texiera-Onye ile açık alanda karşı alana 3-5 saniyede geçersin. Tek problem set oyunlarındaki oyun kurgun. Aşırı kapanan takımlara karşı inceci bir on numaran olması gerekir. Texiera bu oyunda faydalı olur mu bilemem. Ama ağır aksak oynayan sürekli slow tempoda top çeviren, karşı sahaya oyunu yıktım diye aheste aheste yan geri pas yapıp zar zor bir iki pozisyon yakalayan oyun anlayışından daha hızlı top çeviren bir anlayışa evrilmemiz gerekir. bu da buna uygun orta sahalarla olur. Onun için düşünme hızı, oyun hızı yavaş olan hiçbir oyuncu takıma gelmemeli. Başka türlü diğer takımlardan farklılaşamazsın.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt