- 16 Haziran 2010
- 202.002
- 153.919
- 6.838
Malo Gusto > M. City ( @Santi_J_FM )
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Bruno Fernandes parcaliyi giyecek diyorlarMalo Gusto > M. City ( @Santi_J_FM )
sanchez ozel maclarda konsantre oldugunda efsane ama konsantre olmayınca dany seviyesinde bir adam. 30 civarı veren varsa hemen satmak lazım normalde ama bizim yonetim boey de oldugu gibi yerini 3-4 sene cer cop le dolduramayacagı icin satmamak lazım.Sanchezi satan şampiyonluğu satar.
Ali Naci şapşalı hariç kimse demiyorBruno Fernandes parcaliyi giyecek diyorlar
temmuz'da transfer bir başkadırYalandan temmuzu gördük, ağustos geldiğinde de ulan helal olsun iyi uyutuyorlar 2.5 aydır diyeceğiz.
Aybars sana bir giricem temmuzdan ağustosa kadar transfer yapacaksın sonra.temmuz'da transfer bir başkadır
bunu sakın ama sakın unutma
kate upton un cicişleri gibi nöbet
Insanlar biraz simardi malesef. Hatalarindan dolayi gitmesine sicak bakiyorlar ama Sanchez fizik olarak ve topla Super Lig'in üstünde birisi. O hatalar olmasa zaten o fizikle, hizla bizde oynayacak bir oyuncu degildi. Kalirdi PL'de yada top 5 La Liga, top 3 Seria ASancheze ciddi bir teklif gelmedikce satmazdim tam tersi abdülü gönderir Sanchezi tamamliyacak bir stoper getirirdim.
Önceki sezonlarda iyiydi bu sezon kötü oynadı ama bizimkiler daha iyisini bulamaz o yüzden kalsınInsanlar biraz simardi malesef. Hatalarindan dolayi gitmesine sicak bakiyorlar ama Sanchez fizik olarak ve topla Super Lig'in üstünde birisi. O hatalar olmasa zaten o fizikle, hizla bizde oynayacak bir oyuncu degildi. Kalirdi PL'de yada top 5 La Liga, top 3 Seria A