Transfer Nöbeti #4

Malo Gusto > M. City ( @Santi_J_FM )
 
kate upton un cicişleri gibi nöbet
kate upton dancing GIF


Nöbette bir sıkıntı göremedim.
 
Size temmuz 20 sonrası ufak ufak hareketlenir demiştim. 1 ay kapatın forumu kafa dinleyin
 
Sancheze ciddi bir teklif gelmedikce satmazdim tam tersi abdülü gönderir Sanchezi tamamliyacak bir stoper getirirdim.
Insanlar biraz simardi malesef. Hatalarindan dolayi gitmesine sicak bakiyorlar ama Sanchez fizik olarak ve topla Super Lig'in üstünde birisi. O hatalar olmasa zaten o fizikle, hizla bizde oynayacak bir oyuncu degildi. Kalirdi PL'de yada top 5 La Liga, top 3 Seria A
 
Insanlar biraz simardi malesef. Hatalarindan dolayi gitmesine sicak bakiyorlar ama Sanchez fizik olarak ve topla Super Lig'in üstünde birisi. O hatalar olmasa zaten o fizikle, hizla bizde oynayacak bir oyuncu degildi. Kalirdi PL'de yada top 5 La Liga, top 3 Seria A
Önceki sezonlarda iyiydi bu sezon kötü oynadı ama bizimkiler daha iyisini bulamaz o yüzden kalsın
 
Geri
Üst Alt