Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kalinic cok bitik gorundu son izledigim maclarda

Zamaninda hamza aldirtmadi iyi cocukdu
 
Cenk Ergün: Avrupa piyasasından bana gelen bilgiye göre; Atletico Madrid'in golcüsü Nikola Kalinic G.Saray'ın gündeminde. Kalinic iki tarafın ortak platformunun ortasına konmuş durumda. Atletico'da adaptasyon süreci yaşadı.





İkinci forvet olarak mı acaba ?
 
a1wLA9x03_480w_v1.jpg
 
gurpegi kim bilmem ama yazdıklarının altına imzamı atarım, son derece mantıklı şeyler yazılmış.

Fernando'yu 4,5 M ye satmak bir transfer başarısıdır. Kendini çok akıllı sanan başkasını saf sana keltoş Monçi Fernando ya karşı Mesa'yı itelemeye çalışmış, Banega'ya yüksek para çekmiş ama GS hadi ordan diyip Seriyi alınca mal gibi ortada kalmıştır.

Ayrıca adamın yazdığı yazıdan nasıl Seri 6 numaradır sonucunu çıkarıyor millet onu da anlamadım. Yazıyı bütünsel olarak bakarsak adam o bölgeye Seri alındı derken Banega'nın bölgesinden kastettiği apacık ortada. Yazık ki adam futbol cahili bile ilan edilmiş.
 
Son düzenleme:
Falcao ve wanyama gelirse bu baslikda

Taha>vasfi demesini biliriz ;)

Ama simdilik vasfisiz gecen her nobet bosa modundayim ve simdiye kadar yanilmadik

Vasfinin actigi basliklarda gelenler

Babel
Sener
Jimmy
Onyewaffle
Adem
Seri
Okan


Ayriyeten vasfi emre moru getiriyordu
Baskan bile ok dedi
Baska biri nobet acti
Tum transfer yatti


Bunlar rastlantimi simdi :)
Totem inancınız dikkatimi çekti Okan renkdaş , dediklerinizin hepsi gerçekleştimi cidden ?
 
Ahmet Cyi sutlayacaksak Ertugrul bedavaya gelebilir

maasi yüksek degilse zarari olmaz
 
Kalinic son 2 sezon;

2018-2019: 24 maç 4 gol-1 asist
2017-2018: 6 gol-5 asist
 

Sevilla Forumunda Banega'yı tutumu yüzündür eleştiriyorlar. Bu sene başımızı agrıtacak diyorlar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt