Serhan Aktaş
Cezalı
- 12 Kasım 2012
- 1.143
- 0
- 726
Döner her yerde güzel olmaz.
Kokoreç, her yerde güzeldir. :ka19:
Kokoreç, her yerde güzeldir. :ka19:
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
en pis yerinden yapilan kokorec yenir mi ya.
Gyros yiyen varsa bilir. 1 numaram odur, bizim tavuk dönere benzer,ama içine caciki diye bizim caciklara benzer bisey koyarlar,bizim caciklar gibi sivi degil tabi.
Degisik sosu olan tavuk donerleri cok severim.
Anketteki soruya gelirsek cevabım net;kokorec.
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yunanda çok yedim domuz yapıyor onlar genelde. Avrupadaki donerlerde hepsinde koyuyorlar sarımsaklı caciksi beyaz bir sos.
O sosu benim gözümde 1 numaradir tavuk doner soslari arasında.gyro kadar leş bişey yok
O sosu benim gözümde 1 numaradir tavuk doner soslari arasında.
Ama dedigin gibi özünde cok basit ve kalitesiz birsey aslinda,ama enteresan bicimde ben cok tuttum gyros u.
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Avrupada%90 ı o sosla yiyor 10 tane sos var artik algerien,andalouse,samourai vs.. Ben sadece sığır eti olan yerlerde yiyorum tavuk hindi bes para etmez sosa bulayip veriyorlar ne yediğini bilmiyorsun. Donerin pizzasini bile yapiyorlar bir corbasi kalmadi yapmadiklario sarimsakli beyaz sos dönerin tadini ciddi derecede bozuyor lesh gibi
40 yıl yaşamanın sırrıydı oertesi gün - cırcır
türkiyeye gelir gelmez iskender kebap yiyorum
avmdeki iskender kebapçilardan baska yeri güvenmiyorum
türkiyeye gelir gelmez iskender kebap yiyorum
![]()
avmdeki iskender kebapçilardan baska yeri güvenmiyorum