Kokoreç mi? Döner mi?

Kokoreç mi? Döner mi?


  • Kullanılan toplam oy
    87
Affedersin kokorec ne ya Doner tabiki en pis yerinden yapilan kokorec yenir mi ya.
 
Gyros yiyen varsa bilir. 1 numaram odur, bizim tavuk dönere benzer,ama içine caciki diye bizim caciklara benzer bisey koyarlar,bizim caciklar gibi sivi degil tabi.
Degisik sosu olan tavuk donerleri cok severim.

Anketteki soruya gelirsek cevabım net;kokorec.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



gyro kadar leş bişey yok
 
gyro kadar leş bişey yok
O sosu benim gözümde 1 numaradir tavuk doner soslari arasında.
Ama dedigin gibi özünde cok basit ve kalitesiz birsey aslinda,ama enteresan bicimde ben cok tuttum gyros u.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Alkolle beraber ya da alkol üstü sakadatın üstüne yemek tanımam :D Evet, Onur'un dediği gibi gündüz de döner yenir.
 
O sosu benim gözümde 1 numaradir tavuk doner soslari arasında.
Ama dedigin gibi özünde cok basit ve kalitesiz birsey aslinda,ama enteresan bicimde ben cok tuttum gyros u.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


benim yediğim beef gyroydu

pitasından tut soğanına soğanından tut yoğurt sosuna kadar eziyet dolu bir yiyecekti

tabi lezzet tercihlerine saygımız her daim sonsuz olmuştur
 
Nerde eski kokoreçler.Şimdi kokoreçten çok içinde dometes ve kırmızı biber var.Adamlar kokoreçi neredeyse koklatıyorlar.
 
o sarimsakli beyaz sos dönerin tadini ciddi derecede bozuyor lesh gibi
Avrupada%90 ı o sosla yiyor 10 tane sos var artik algerien,andalouse,samourai vs.. Ben sadece sığır eti olan yerlerde yiyorum tavuk hindi bes para etmez sosa bulayip veriyorlar ne yediğini bilmiyorsun. Donerin pizzasini bile yapiyorlar bir corbasi kalmadi yapmadiklari
 
Kokoreç ile avcılar sahilde tanıştım kafam bir milyon sahilde sabaha kadar ictik baktım adam arabada bişey satiyor gittim bende bir tane istedim abi o nasıl bir tattı öyle iki tane yarım yedim müthiş birşey sampiyon kokoreç en iyisi dediler ilerleyen gunlerde orada gittim ama arabada yapilani tutmuyor :D hele birde tak tak vuruyo müzik yapıyor ya harika
 
türkiyeye gelir gelmez iskender kebap yiyorum

hd-iskender-yenimahalle-ankara-302428.jpeg


avmdeki iskender kebapçilardan baska yeri güvenmiyorum
 
Kokorecte birazda uykuluk olcak yağ gibi gider aga ikisininde yeri farklı be aynı seyler değil
 
Kebap mi Köfte mi ?

LG-D802TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
bu sorunun cevabını piyasa kokorec olarak cevaplamıs :)
 
Geri
Üst Alt