Galatasaray dünya markası falan değil, global bir sponsora sen dünyada bir şey katamazsın, 2000deki gibi olsan neyse.
Sponsorluk niye yapılır? Firma reklamı için, ee Samsung sana sponsor olsa sen bu sponsorlukla ne kadarlık iş hacmi yaratabilirsin?
Hayat Galatasaray dünya markası, en baba sponsor bulunmalı diye yazdırır bize artık, öyle bir dünya artık yok.
100 m dolar hedefi de gerçekleşti TL bazında, işin tüfe boyutunu da takdir edersinki düşünmüşlerdir, yönetimde sayısız şirketi yöneten insanlar var. 10 yıllık stat + 5 yıllık forma KDV ile 1.2 milyar TL ediyor, verilen söz de zaten 10 senede 100 milyon dolardı.
Ha uluslar arası firma dediyse de NEF de uluslar arası bir firma ama o ifade kullanıldıysa yanlış yapmış lakin o 100 m dolar lafı stat için değildi forma da dahildi ona.
Stada dünyada para veren de yok zaten, yukarıda Aras da tarihsel verileri paylaşmış.
Ek olarak Cengizvari demek bok atmak, 50 milyona sattığını 120 milyona sattı mevcut yönetim, kursa mevzu geçen sene de bu dönemde 8 küsürdü.