Scuderia Ferrari Takip Başlığı

Keşke Erden Timur yönetse dediğim takımım :ban:
 
Hoş anılar bile Leclerc'in ilgisini çekmiyor gibi görünüyor. 12 ay önce Melbourne'de Sergio Perez'in 20 saniye önünde baskın bir zafer elde etmişti fakat bu yıl durumun çok farklı olduğu görüşünde.

Leclerc, perşembe günü yaptığı açıklamadı, "Bunlar güzel anılar ama artık bu yılı düşünmek zorundayız ve buraya on iki ay öncesine kıyasla çok farklı bir durumda geliyoruz."

"Performansımız geçen yılki kadar iyi değil ve olmak istediğimiz yere geri dönmek için çok çalışıyoruz."

"Amacımız her koşulda daha sağlam bir araca sahip olmak. Sıralamalarda maksimum yol tutuş olduğunda rekabetçiyiz fakat yarışta biraz yol tutuş kaybettiğimizde, durum gerçekten çok zor olmaya başlıyor ve biraz performans kaybediyoruz."

"Üzerinde çalışmamız gereken konu bu."


biraz derken hacım? pole için savaşan araç 6. oluyor
 
Ferrari Avusturalya'ya ufak tefek güncellemeler getirmiş ana hedef İmola gözüküyor araç baştan aşağıya değişebilir oraya Sidepod, Taban, Kanat her şey gelecek muhtemelen de bütçelerde limitlere geliriz. Ya geri döneriz ya yok oluruz.
 
1 yıldır lastik aşınmasını çözememek çok büyük başarı. araç rekabetçi, hızı yeterli, şampion olabilecek bir otomobil. ama bize verseler aracı şöyle 3-5 tur pistte gezmeye çıksak lastikler %50 gider.

bunu çözerlerse araç fena değil
 
1 yıldır lastik aşınmasını çözememek çok büyük başarı. araç rekabetçi, hızı yeterli, şampion olabilecek bir otomobil. ama bize verseler aracı şöyle 3-5 tur pistte gezmeye çıksak lastikler %50 gider.

bunu çözerlerse araç fena değil
Evet lastik sorunu can sıkıyor ama onun yanında araç güçlü değil. Araç güçlü olmadığı için lastik koruyoruz diyorlar bence :) Her sene en az 3-4 yarışta güç kaybından dolayı yarış dışı kalıyor Leclerc.
 
Evet lastik sorunu can sıkıyor ama onun yanında araç güçlü değil. Araç güçlü olmadığı için lastik koruyoruz diyorlar bence :) Her sene en az 3-4 yarışta güç kaybından dolayı yarış dışı kalıyor Leclerc.
araç güçlü hocam, qualide gördük bunu
tek tur performansı aracın gerçek gücü.
lastikler aşınana kadar yarış temposu da fena değil, ama aşınınca tempo düşer, bu normal. lastik en önemli etkenlerden biri bu sporda


araç güçsüz olsa qualide tek tur performansı bu kadar iyi olmazdı.

hatta şunu da deyim geçen yıldan beri kronik sorun, ferrari qualide tek turlarda bile 3. sektörde aşınmadan etkileniyor. leclerc de dile getirdi. aracı ilk 2 sektörde çok zorlarsam 3. sektörde lastiğim kalmıyor ve çok kötü süre alıyorum. onun dengesini çok iyi ayarlamam gerekiyor diyordu. yani tek turda aracı en son raddede zorlaması gereken yerde bile zorlayamıyor lastik yüzünden


yarış dışı kalması yavaş ya da hızlınolmasından değil daha ziyade dayaıklılık problemi. ki o da güç ile doğru orantılı artan bir sorun
 
Son düzenleme:
Sonunda Leclerc'in telsizinden oversteer dediğini duyduk hasret kalmıştık hatta araçta baya oversteer varmış sonunda doğru yönde ilerliyoruz.
 
Geri
Üst Alt