SL 25/26 H:23 | Fenerbahçe 1-1 Kasımpaşa | MS | 23 Şubat | beIN Sports 1

Dzeko, Tadic, Ferdi, Arda'lı kadro nere bu dandik kadro nere? Kalecisi bitik, doğru düzgün beki yok. Kanatlar Anadolu takımı gibi, forvet zaten yok. Hakemler ittirmese Kocaelispor ile 7.lik yarışındaydılar.
 
Yalniz bu defans eksiklikleriyle rahat diye baktigim fener fiskturunters tepebilir.

Nottham bu haldeyken resital cekerse sahasinda (pek sanmam ama) antalya deplasmana ters tepebilir cunku ingiltereye uc, antalyaya uc mac yap moralsiz halde enteresan.

Sonra antep deplasmani (kupada kalmak icin yenmek zorundalar)

Sonra iceride samsun.

Enteresan olabilir
 
Yalniz bu defans eksiklikleriyle rahat diye baktigim fener fiskturunters tepebilir.

Nottham bu haldeyken resital cekerse sahasinda (pek sanmam ama) antalya deplasmana ters tepebilir cunku ingiltereye uc, antalyaya uc mac yap moralsiz halde enteresan.

Sonra antep deplasmani (kupada kalmak icin yenmek zorundalar)

Sonra iceride samsun.

Enteresan olabilir
Maçlar oynanmadan kazanılmıyor kağıt üzerinde bunu biz de acı bi şekilde tecrübe ettik. Antalya deplasmanda puan kayıpları çok olası görünüyor.
 
Maçlar oynanmadan kazanılmıyor kağıt üzerinde bunu biz de acı bi şekilde tecrübe ettik. Antalya deplasmanda puan kayıpları çok olası görünüyor.
Oyle ama iste goruyorsun hakem yonetimlerini, dun kozmik sekilde tutmadi o kampanya. Onu bile becerecek oyun oynayamadilar.

30m guendouzi soktan "ya niye bitirmedin ama yeaaaaa " diye aglayacakti golden sonra.
 
Senin her tarafta futbolla ilgilenen insanlar var demek, komsular, esin falan. Ben burada yalnizim, ABDlilerin Turk ligini birak, futbolla ilgileneni neredeyse yok, esim de zaten futbolu hic sevmiyor. :D Bazen eski gunleri ozluyorum, boyle arkadaslarla bulusup maclari izlerdik falan.
Üstad eşim güya sadece Galatasarayliyim derdi fanatik falan değilim derdi benden fanatikmis evlenince gördüm. Alt komşunun Galatasarayli olduğunu biliyorum ama hiç takip ettiğini sanmıyordum hatta bir iki kere rastlastigimizda golleri sizden duyuyorum sevinç sesinizden demişti. Artık o bile geçen günkü olaydan nasıl etkilendiyse herif cama çıkıp Adalet lan diye bağırdı 😀😀
 
Praym adrianayı zımbalasam bu kadar haz almazdım

Gs hayatımız olmuş
886.webp
 
Guendouzi'nin burdaki amatörce defans yapmasini kimse konusmamis. Resmen onun yüzünden gol yediler. +30m euro'luk adam.
Her ön liberodan stoper olmadığının kanlı canlı örneği

Orta sahada mücadele etmekle,ceza sahası içinde pozisyon almak aynı şey değil
 
Biz seviniyoruz ama bence kendi mallığımıza ağlamamız lazım. 3 puan kaybettik ve şu an 1 maç kaybetme hakkımız kalmadı. Rakibimiz kaybettiğimiz hafta kazanamadı ama yine de 1 puan almayı başardı. Biz kendimize bakalım 1 puan bile alamıyoruz.
100% ama adamlarin bizim puan kaybindan sonraki gazla kendi evlerinde Kasimpasaya karsi puan kaybetmeleri asiri sürpriz oldu. Ve kendi evlerinde Kasimpasa vs Konyaspor deplasman kiyaslamasida tam ayni degil bence.
 
Bakın bakın... Yasin Kol'a bakın... Dün yazdım bunu...

Sizin bizim maçlarda böyle bir sakatlık pozisyonunda hakemin maçı durdurmadığını gördüğünüz oldu mu? Bakın atak varken falan demiyorum. Bazen bir takım hücuma yerleşmiş ve atak devam ederken, KAFA SAKATLIKLARI HARİÇ böyle sakatlık olduğu zaman hakemler durdurmuyor, o bize de olmuştur başka takımlara da olmuştur. Onları demiyorum...

Top aynı bunun gibi DEFANSTA VEYA KALECİDEYKEN... Etkili bir atak durumu yokken diyorum...

2 kere böyle rakip sakat yatarken ve top FB defansında/kalecisindeyken oynattı... Birinde yerdeki rakip ofsaytı bozacak yerdeydi üstelik... Talisca da bundan faydalanmaya çalıştı ama diğerleri fark etmedi... Şunda Talisca'ya top atsalar ve gol olsa mecbur gol sayılacak, Yasin Kol da hiç utanmayacak... Normal mi lan şu??

Bir de utanmaz FB'li (gerçekten FB'liyse) hayıflanma amaçlı paylaşmış şundan faydalanamadık diye...

 
İsmi var diye oyuncu almak fenerin tarzi . Hiç bir zaman benimsemedim. Ederson kante vb
 
Geri
Üst Alt