Arif Çelik
Hocaların Hocası
- 18 Temmuz 2014
- 50.510
- 29.041
- 2.993
koduğumun ibnesi orta yuvarlağı gösteremiyor yan hakem orta shaya koşmasına rağmen!!!
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.

Maçlar oynanmadan kazanılmıyor kağıt üzerinde bunu biz de acı bi şekilde tecrübe ettik. Antalya deplasmanda puan kayıpları çok olası görünüyor.Yalniz bu defans eksiklikleriyle rahat diye baktigim fener fiskturunters tepebilir.
Nottham bu haldeyken resital cekerse sahasinda (pek sanmam ama) antalya deplasmana ters tepebilir cunku ingiltereye uc, antalyaya uc mac yap moralsiz halde enteresan.
Sonra antep deplasmani (kupada kalmak icin yenmek zorundalar)
Sonra iceride samsun.
Enteresan olabilir
Oyle ama iste goruyorsun hakem yonetimlerini, dun kozmik sekilde tutmadi o kampanya. Onu bile becerecek oyun oynayamadilar.Maçlar oynanmadan kazanılmıyor kağıt üzerinde bunu biz de acı bi şekilde tecrübe ettik. Antalya deplasmanda puan kayıpları çok olası görünüyor.
Üstad eşim güya sadece Galatasarayliyim derdi fanatik falan değilim derdi benden fanatikmis evlenince gördüm. Alt komşunun Galatasarayli olduğunu biliyorum ama hiç takip ettiğini sanmıyordum hatta bir iki kere rastlastigimizda golleri sizden duyuyorum sevinç sesinizden demişti. Artık o bile geçen günkü olaydan nasıl etkilendiyse herif cama çıkıp Adalet lan diye bağırdıSenin her tarafta futbolla ilgilenen insanlar var demek, komsular, esin falan. Ben burada yalnizim, ABDlilerin Turk ligini birak, futbolla ilgileneni neredeyse yok, esim de zaten futbolu hic sevmiyor.Bazen eski gunleri ozluyorum, boyle arkadaslarla bulusup maclari izlerdik falan.
Kasinti konuşan biri, Galatasaraya bu şekilde hakaret etmişti. Twitter a yazarsan çıkar. Bizim saf taraftarımız da bunları adam sanıyor.bu ingiliz iğnesi olayı nedir renktaş, baya duymaya başladım bunu
Praym adrianayı zımbalasam bu kadar haz almazdım
Gs hayatımız olmuş
Her ön liberodan stoper olmadığının kanlı canlı örneğiGuendouzi'nin burdaki amatörce defans yapmasini kimse konusmamis. Resmen onun yüzünden gol yediler. +30m euro'luk adam.
100% ama adamlarin bizim puan kaybindan sonraki gazla kendi evlerinde Kasimpasaya karsi puan kaybetmeleri asiri sürpriz oldu. Ve kendi evlerinde Kasimpasa vs Konyaspor deplasman kiyaslamasida tam ayni degil bence.Biz seviniyoruz ama bence kendi mallığımıza ağlamamız lazım. 3 puan kaybettik ve şu an 1 maç kaybetme hakkımız kalmadı. Rakibimiz kaybettiğimiz hafta kazanamadı ama yine de 1 puan almayı başardı. Biz kendimize bakalım 1 puan bile alamıyoruz.
