STBL 15/16 YF M:4 | Galatasaray Odeabank 75-82 Fenerbahçe | M.S | 31 Mayıs

Cjrizs1WEAAuk5p.jpg


CjrizyOWYAAqWUi.jpg


Cjri0H7WsAA9OTg.jpg

marka yanlış knk

Itimatin-bircok-urunu-GiMDES-sertifikalidir.-Sertifika-kapsamini-Helal-Gida-uygulamasindan-inceleyin.jpg
 
görüntüler çıkmış la galba baya baya tükürmüş kodumun laması
 
Hakemler:Murat Biricik, Zafer Yılmaz, Aytuğ Köselerli.
 
Maçta 3 anons olunca öbür maç saha kapanıyormuş.Ligtv'de 4 anons,Ntvspor'da 2 anons yapıldı demişler.
 
aynen maçta 4. anons yapılıyor dediklerinde ee salon niye dolu hala dedim ben de

2 hakem anonsu 2 bizimkiler yapmış bilgisi doğrudur

yalnız her türlü ceza verecekler
 
2 tane hakemler tarafından yapılmış 2 tane bizimkiler yaptırmış. 3 olunca tribünler boşalıyor.

Tribünleri boşaltmadıklarına göre 3'ten az anons olmuş.O zaman kapanmaması lazım.13-14'ün Fb serisinin 5. maçında Ülker Arena'da da 2 anons olmuş galiba.Sonraki maç ceza verilmemiş.
 
Şu tükürük olayı doğru ise ondan dolayı kapatırlar.

Ya niye beyinsizce işler yapıyorsunuz.
 
Yeniyoruz ondeyiz ne diye salak salak is yapar ki bunlar? Al simdi seyircisiz oynayalm gerizekali herifler ya.
 
2 anons ise saha kapanmamalı ama şu kodumun tiplerini barındırmayın artık her yerde kameralar var. Bu adamlara para cezası falan değil hapis cezası vereceksin ki bir şey yaparken iki kere düşünecek.

Öküzler gibi bağırın tezahürat yapın ama şiddet yapmanın yeri yok. Taraftarlar da biraz kendine gelmeli.
 
G.Saray-F.Bahçe maçında görev alacak LigTV ve NTVSpor spikerleri, tepki amacıyla müsabakayı herhangi bir yorum katmadan anlatacak [Sporcope]
 
Daha önce seyircisiz koyduk,yine koyacagiz onun bunun cocuklarina
 
Onun bunun cocugu harun erdenay

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Seriyi 5. Maca cikarip ulker arena da macin yarida kalmasi icin her türlü tahrigi yapmamiz lazim

Gerekirse oyuncular Melo'dan hizlandirilmis kurs alsinlar
 
tukurukse o tukurugu tukuren adam bulunmali ve fenerbahce formasi alinmali
 
O gözlüklü gargamel vardı.Ortalığı galeyana getiren it oğlu it kimdi lan o?
 
Hedeflerine ulaştılar.İstedikleri gibi seyircisiz oynanacak.Allah belanızı versin.Size Damir Javor,İvan Bebek az bile yaptı.Bir yerden çıkıyor yaptığınız şerefsizlikler.
 
Geri
Üst Alt