- 10 Mart 2013
- 121.469
- 158.123
- 5.068
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Seyircili veya seyircisiz koyacağız inşallah ama Fülker Arena'da iş zor. Saha avantajını kaybederek sezonda kaybettik zaten avantajımızı.
görüntüler çıkmış la galba baya baya tükürmüş kodumun laması
Maçta 3 anons olunca öbür maç saha kapanıyormuş.Ligtv'de 4 anons,Ntvspor'da 2 anons yapıldı demişler.
2 tane hakemler tarafından yapılmış 2 tane bizimkiler yaptırmış. 3 olunca tribünler boşalıyor.
Kime tepki neye tepki?G.Saray-F.Bahçe maçında görev alacak LigTV ve NTVSpor spikerleri, tepki amacıyla müsabakayı herhangi bir yorum katmadan anlatacak [Sporcope]