Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
drogba 36-37 ile gelip ortaligin .. gomis 33 ile geldi
 
Hayal edin:

GS stad Anonscu: 9 numarayla Radameeeellllllllllllllllllllllllllllll

Stad: FAAAALCAOOOOOOO

Anonscu: Radaameeeeeelllllllllllll

Stad: FAAAALCAAAOOOOOOOOOOO

Anonscu: Radameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllllllllllll

Stad: FAAAAALCAOOOOOOOOOO
 
Aldığım duyumlara göre falcao ile başakşehir ilgileniyormus.

Maalesef
 
Vay be Drogba Seri yi getirdi, Melo da Falcao yu getirmek icin Instagram da paylasiminin altina aslan emojisi atiyormus.
 
Galatasaray futbol takımı genç futbolcularin gururuyla oynuyor önce Yusuf sonra Emre Mor

Ahlariii tutar ahhhlariii
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt