Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Emre mor iptal. Çok sevindim. Bu heriften bir cacık olmaz. Arda dan tek farkı yaşı. Yoksa kafa aynı Deniz bundan bin kat daha güvenilir. Bir kaç yıl sonra futbolu bırakır. Emre denilen kımıl zararlısı
 
Seri tatile mi çıktı yoksa Avusturyada mi. Xelcuk ile diz dize bir resmini gorseydik iyiydi
 
niye ki

mental yönden skntili degillerse sorun ne

1 sezon için problem olmaz ama FFP nedeniyle 3-4 yıllık bir projeksiyon düşünmeliyiz.
4 kiralık adama ortalama 1.5m€ kiralama ücreti versek 6m€ geri dönüşü olmayan para demek, o paraya bonservisiyle bir scout transferi yapılır ve ilerleyen zamanlarda satarak bize hamle şansı yaratabilir.
 
1 sezon için problem olmaz ama FFP nedeniyle 3-4 yıllık bir projeksiyon düşünmeliyiz.
4 kiralık adama ortalama 1.5m€ kiralama ücreti versek 6m€ geri dönüşü olmayan para demek, o paraya bonservisiyle bir scout transferi yapılır ve ilerleyen zamanlarda satarak bize hamle şansı yaratabilir.

Duruma öyle bakarsan dogru, uzun vade için mantikli degil. Ama takimi hem böyle oyuncular, hem uzun vade ise yarayacak oyuncularla doldurmak daha mantikli olur diye dusunuyorum. Kalite açidan böyle oyunculari bonservislerini ödeyecek maddi durumda degiliz maalesef. O yüzden kiralama formülü daha mantikli geliyor.
 
Insallah emre b. ye guvenip sezona baslarlar. fb polyanaciligi bunu gerektirir (y)
sezon boyu 500-600 dakika anca cikaracak bir adamdan medet uman beyinsizler sürüsüne fb liler denir.
 
Emre Mor'un gelmesini çok istiyorum ama onu alıp Onyekuru'yu almayacaksak kesinlikle gelmesin.
 
Sıfır ya da cüzi bonservisle gelecek Emre Mor riske değer bir yatırımdır. Kiralanacaksa hiç gerek yok, Celta'ya oyuncu hazırlamayalım.
 
Kap hafta sonu acik dimi? Sneijder veya Drogba kapi hafta sonu gelmisti diye hatirliyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt