Malik Yavuz
Büyük Kaptan
- 14 Kasım 2010
- 23.256
- 1.434
- 1.503
İptal olmuş diyorlaremre mor gelmeyecek mi
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
İptal olmuş diyorlaremre mor gelmeyecek mi
al işte.İptal olmuş diyorlar
niye ki
mental yönden skntili degillerse sorun ne
Hagi d.tarihi 1966 geldigi sene 1996.hagi geldiğinde 35 ti .s .s
Hagi geldiğinde 31 idi...hagi geldiğinde 35 ti .s .s
35 diye hatırlıyorum .s
30unda geldi 35 yaşında futbolu bıraktı35 diye hatırlıyorum .s
haklısınFener medyasının haberleri yüzünden öyle hatırlıyosundur.30 yıldır hiç değişmediler. Şimdi de emre tecrübeli falcao yaşlı. Türk futbol medyasının galatasaray düşmanlığını anlatmaya saatler günler yetmez.
Onlar kesin geldi de,Samatta ile Benzama bekleniyor.Bayadır dışardaydım. 6 numara + Falcao geldi mi?
Gecti o gunler.. Basaksehirin eski gelir kaynaklari kesildi..Aldığım duyumlara göre falcao ile başakşehir ilgileniyormus.
Maalesef
Çok doğru.Bizim basın 30 yaşındaki Hagi’ye yaşlı ve işe yaramaz damgası vurmuştu.
Çok doğrudrogba sportif direktör olmalı