Ekrem Altıntaş
Parçalı Üye
- 28 Kasım 2008
- 4.463
- 917
- 1.853
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
10.5 € sanırım
Falcao gelmezsen seni döverim haa (burayı okuyorsun biliyorum)
Falcao tabi ki ama olmazsa napacaksınKalinic 3.1m net alıyormuş. Bizden 3.5 4 ten aşağı istemez. Ee hadi muhasebeciler Kalinic mi Falcao mu?
Bugün 2 3 yerde Eleke Trabzon haberi okudum. Bence Samatta dan daha kolay transfer. Sadece bütün olay Diagne ye kaliyor. Biz bu adami satamazsak acayip cuvallariz
SM-G955F cihazımdan Gscimbom mobil uygulaması ile gönderildi
10.5 € sanırım
Olmazsa Yapacak bişey yok Samatta da gelmiyorsa Diagne ile devam.Falcao tabi ki ama olmazsa napacaksın
Diagne'nin kalma ihtimali yok bence, şampiyonluk kutlamasında işi bitti onunOlmazsa Yapacak bişey yok Samatta da gelmiyorsa Diagne ile devam.
SM-G955F cihazımdan Gscimbom mobil uygulaması ile gönderildi