2026 FIFA Dünya Kupası Takip Başlığı

Maçlar öncesinde Venezuela'daki büyük deprem sebebiyle saygı duruşu yapıldı mı?
 
avrupa kontenjanı arttırılıp asya düşürülmeli çer çöp takımlar hem dünya kupasının seyir zevkini düşürürken hem de kaliteyi etkiliyor elenen takımların çoğu asya kıtasına ait zaten
keza kuzey amerika içinde 6 çok fazla haiti curaçao gibi takımlara gerek bile yok

HL3_1YhakAAnZJD
 
Maçlar öncesinde Venezuela'daki büyük deprem sebebiyle saygı duruşu yapıldı mı?
Ingiltere macinda yapildi
Diger maclari izlemedim / bakmadim.(Yapilmistir ama heralde)

Yeteri kadar bizim gundemimizde de yer almiyor o olay bence. Resmen bizim icin (ozellikle istanbul) fragman niteliginde
 
Son düzenleme:
avrupa kontenjanı arttırılıp asya düşürülmeli çer çöp takımlar hem dünya kupasının seyir zevkini düşürürken hem de kaliteyi etkiliyor elenen takımların çoğu asya kıtasına ait zaten
keza kuzey amerika içinde 6 çok fazla haiti curaçao gibi takımlara gerek bile yok

HL3_1YhakAAnZJD
He yaw salla uc bes nukleer yok olup gitsinler. Bu dunya onlara cok.
 
Ekli dosyayı görüntüle 327024

Bu sezonki CL ye benzemis biraz, sol taraf kan govdeyi goturecek, sag taraf yari.finale kadar bir alt siklet gibi
Tabloya genel bir bakınca fransa maçına yedeklerle çıkan norveç direktörüne hak veriyor insan :)
Sol taraftan finale kadar yürümek çok daha zor..

CPH2797 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Futbolun daha yeni yeni önem verilip trend olduğu ülkelerde bugün bu skorlar normal.

Yatırımla düzelir bazı şeyler. Ayrıca bana göre de bazı ülkeler olmaması gerekir hatta takım sayısının artırılması saçmalık ancak bunun adı da dünya kupası. Panama, Çuracao gibi şişli'nin 3/4 nüfusu kadar olan ülkeler yer almamalı maximum gelişebilecekleri yer belli.
Sıkıntı şurada bence.
Brezilya fas iskoçyanın grubunda haitinin şansı olmaz olamaz. Haiti yerine oraya farklı bir takım koy yine aynı mevzu döner.

Bizim takım için de aynısı geçerli bu arada. Tamamen o iklime alışmış ülkelerle aynı grupta olmak binlerce feet gidip biri ev sahibi diğerleri de ev sahibi kadar birbirine yakın coğrafya ile komple maç yapmak da yanlış.
 
avrupa kontenjanı arttırılıp asya düşürülmeli çer çöp takımlar hem dünya kupasının seyir zevkini düşürürken hem de kaliteyi etkiliyor elenen takımların çoğu asya kıtasına ait zaten
keza kuzey amerika içinde 6 çok fazla haiti curaçao gibi takımlara gerek bile yok

HL3_1YhakAAnZJD
ayrıyetten sadece afrikadan bir takım elenmesine nijerya kamerun gibi afrika futbolu efsaneleri turnuvaya katılazken afrikadan bahsetmeyerek ayrımcılık kayırmaca yapmışsın. dünyanın en iyi topçularının çoğu afrikalı iken daha fazla afrika takımı katılmalı avrupa değil.

katılmıyorum dünya kupası bu. Amaç zaten o takımaların ülke futbolunu geliştirme. Rafine bir ortam hazırlyıp en futuristik en mekanik robot futbolu oynatıp futbol gurmelerini tatmin ettirmek değil.

futbol gurmeleri de hazıra konmayı beklemesin kafasını çalıştırsın bu kargaşanın içindeki kaliteyi anlasın ve takip etsin.

hikayeleri ve mücadelesi ile şuan izlediğim 8. dünya kupası ve grup aşaması hepsinden daha iyi idi.
 
Portekiz final goremez yav hic sanmiyorum, kagit ustunde bakinca cok daha dominant takim bekliyordum ama bence hayal kirikligi biraz.

Yari final o tarafta Fransa - Ispanya olur gibi. (almanya fransa tabi belirleyici orada)

Obur tarafta da brezilya/ Ingiltere vs arjantin /kolombiya olabilir gibi.

Son 4te 3 avruoa ya da bir taraf avrupa obur taraf guney amerika olacak gibi.

Fransa/ispanya vs brezilya/arjantin olursa ama kagit ustunde cok guzel duruyor izleyici icin.

Ya şu lafı dillendirmeyin... Kazandıkları Euro'da da finale kadar berbat oynayıp 90dk'da galibiyet alamadan gelmişlerdi finale... Gerçi o zaman yolları kolaydı ama olsun ya, elensinler öyle konuşuruz :D
 
ayrıyetten sadece afrikadan bir takım elenmesine nijerya kamerun gibi afrika futbolu efsaneleri turnuvaya katılazken afrikadan bahsetmeyerek ayrımcılık kayırmaca yapmışsın. dünyanın en iyi topçularının çoğu afrikalı iken daha fazla afrika takımı katılmalı avrupa değil.

katılmıyorum dünya kupası bu. Amaç zaten o takımaların ülke futbolunu geliştirme. Rafine bir ortam hazırlyıp en futuristik en mekanik robot futbolu oynatıp futbol gurmelerini tatmin ettirmek değil.

futbol gurmeleri de hazıra konmayı beklemesin kafasını çalıştırsın bu kargaşanın içindeki kaliteyi anlasın ve takip etsin.

hikayeleri ve mücadelesi ile şuan izlediğim 8. dünya kupası ve grup aşaması hepsinden daha iyi idi.

Hepsinden iyi miydi? Hadi diğerleri eski falan böyle süper kıyaslayacak kadar hatırlamıyorum da... 2022 grup aşaması, özellikle son maç günü heyecanı şunun 348975348967349678349867349867396739486734896793486739679376943867349678! kat falan üzerindeydi... Bu sene son grup maçlarının neredeyse yarısı formalite veya rölanti futbolla iki tarafın da istediğini aldığı maçlar oldu yahu... Böyle turnuva mı olur... Saat faktörünü katmasak bile 2022 ile kıyaslanamaz bu seneki grup aşaması...
 
Messi nasıl sapladıysa acısı burdan bile çıkmış.

39 yaşına gelmiş tadını çıkaracaklarına.

Arjantin kazanamaz zaten Fransa korkunç seviyede güçlü, %90 favori onlar.
 
Geri
Üst Alt