Cafer Güney
Ulubatlı Souness
- 24 Temmuz 2021
- 34.213
- 58.340
- 3.383
Uruguay ve portekizi arjantin mi domalttırdı üstadArjantin yola bak fenerasyon mu yaptı bu yolu
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Uruguay ve portekizi arjantin mi domalttırdı üstadArjantin yola bak fenerasyon mu yaptı bu yolu
Ingiltere macinda yapildiMaçlar öncesinde Venezuela'daki büyük deprem sebebiyle saygı duruşu yapıldı mı?
Uruguay kim yav büyük takım mıUruguay ve portekizi arjantin mi domalttırdı üstad
He yaw salla uc bes nukleer yok olup gitsinler. Bu dunya onlara cok.avrupa kontenjanı arttırılıp asya düşürülmeli çer çöp takımlar hem dünya kupasının seyir zevkini düşürürken hem de kaliteyi etkiliyor elenen takımların çoğu asya kıtasına ait zaten
keza kuzey amerika içinde 6 çok fazla haiti curaçao gibi takımlara gerek bile yok
![]()
Mevcut gücü ne olursa olsun arjantin-uruguay rekabeti serttir. Eşlesselerdi kemik sesleri çıkar, tekme tokat maç olurdu. Arjantin elese bile yıpranırdı..Uruguay kim yav büyük takım mı
Tabloya genel bir bakınca fransa maçına yedeklerle çıkan norveç direktörüne hak veriyor insanEkli dosyayı görüntüle 327024
Bu sezonki CL ye benzemis biraz, sol taraf kan govdeyi goturecek, sag taraf yari.finale kadar bir alt siklet gibi
Yarı finale kadar uruguay portekiz falan gelecekti işte gayet çetinUruguay kim yav büyük takım mı
ayrıyetten sadece afrikadan bir takım elenmesine nijerya kamerun gibi afrika futbolu efsaneleri turnuvaya katılazken afrikadan bahsetmeyerek ayrımcılık kayırmaca yapmışsın. dünyanın en iyi topçularının çoğu afrikalı iken daha fazla afrika takımı katılmalı avrupa değil.avrupa kontenjanı arttırılıp asya düşürülmeli çer çöp takımlar hem dünya kupasının seyir zevkini düşürürken hem de kaliteyi etkiliyor elenen takımların çoğu asya kıtasına ait zaten
keza kuzey amerika içinde 6 çok fazla haiti curaçao gibi takımlara gerek bile yok
![]()
Portekiz final goremez yav hic sanmiyorum, kagit ustunde bakinca cok daha dominant takim bekliyordum ama bence hayal kirikligi biraz.
Yari final o tarafta Fransa - Ispanya olur gibi. (almanya fransa tabi belirleyici orada)
Obur tarafta da brezilya/ Ingiltere vs arjantin /kolombiya olabilir gibi.
Son 4te 3 avruoa ya da bir taraf avrupa obur taraf guney amerika olacak gibi.
Fransa/ispanya vs brezilya/arjantin olursa ama kagit ustunde cok guzel duruyor izleyici icin.
Mesainin attığı golde kaleci komedi
Tamam dünyanın en iyisi yapacaksınız
Peşimde misinLo Celso'yu da yapacaklar herhalde?
ayrıyetten sadece afrikadan bir takım elenmesine nijerya kamerun gibi afrika futbolu efsaneleri turnuvaya katılazken afrikadan bahsetmeyerek ayrımcılık kayırmaca yapmışsın. dünyanın en iyi topçularının çoğu afrikalı iken daha fazla afrika takımı katılmalı avrupa değil.
katılmıyorum dünya kupası bu. Amaç zaten o takımaların ülke futbolunu geliştirme. Rafine bir ortam hazırlyıp en futuristik en mekanik robot futbolu oynatıp futbol gurmelerini tatmin ettirmek değil.
futbol gurmeleri de hazıra konmayı beklemesin kafasını çalıştırsın bu kargaşanın içindeki kaliteyi anlasın ve takip etsin.
hikayeleri ve mücadelesi ile şuan izlediğim 8. dünya kupası ve grup aşaması hepsinden daha iyi idi.
Peşimde misin