Scuderia Ferrari Takip Başlığı

Aslında sıralamalar çok önemli değildi tüm hafta boyunca yarış ayarları üstüne çalışılmasına rağmen Leclerc'in 2. olup 12. sıradan başlamak olması da güzel oldu. Yarış temposunda görmek lazım ön kanat, arka kanat, taban vs bir çok şey değişti hız olarak çok fazla kaybımız yok ama aracı kontrol etmek daha mümkün kılınmış sıralamalarda gördüğüm kadarıyla Leclerc'in son turunda sadece 1. sektörde 1 kez kontra vermiş.

Avusturalya-Bakü arası 1 ay zaman olacak en azından farkı kapatabilirsek araç gelişimi konusunda daha da iyi adımlar atılabilir.
geçen yılki otomobil kıyaslamasına baktım. 1. sektör aynı gibi. ikinci sektörde bu yılki araç 0.3 kazanırken 3. sektörde 0.5 kaybetmiş. genel olarak her araç 3. sektörde geçen yıla göre yavaşlamışken ferrarideki 3. sektör kaybı biraz daha fazla. pistin 3. sektörüne baktım ama buna neyin yol açtığını çözemiyorum bir türlü
 
geçen yılki otomobil kıyaslamasına baktım. 1. sektör aynı gibi. ikinci sektörde bu yılki araç 0.3 kazanırken 3. sektörde 0.5 kaybetmiş. genel olarak her araç 3. sektörde geçen yıla göre yavaşlamışken ferrarideki 3. sektör kaybı biraz daha fazla. pistin 3. sektörüne baktım ama buna neyin yol açtığını çözemiyorum bir türlü
Ferrari geçen sene çok fazla Cumartesi odaklı ayar yapıyordu muhtemelen tek tur ayarlarından feragat ettik gibi gözüküyor.
 
medium ve soft stinleri umut vericiydi. bu sefer de hard lastikler korkunç berbattı. allahın traktöründe bir şey doğru olsa başka bir tarafı yanlış oluyor.

Soğuk kış günlerinde kısa kalan yorgan gibi. çok çeksen ayağın dışarda kalıyor az çeksen üst tarafın üşüyor, öyle bir araba
 
Abim şu lanet takımı maranello denilen kasabadan İngiltereye, Hollandaya taşıyın yahu kim gelir allahın köyüne be? Yerel mühendislerle bu kadar yapabiliyorsunuz işte. İtalyanın hakkarisi olan calabria'nın üniversitesi universita per stranieri dante alighieri di reggio calabria'dan mezun olmuş 24 yaşındaki veletlerin yapabildiği araba bu, iyi bile yapmışlar. italyadan çıkan adamların iyileri bile mercedese gidiyor redbulla gidiyor. sana da italyanın hakkari üniversitesi mezunları kalıyor. Ne kadar para verirsen ver abi maranello gibi köylük yerde tutamazsın kimseyi.

RB'nin elindeki Aero patronu Newey için Ferrari bir ton para dökmüştü. Adam gelmedi, gelmez de ne yapsın köyde?
İlla italya diyorsanız takımın merkezini milanoya taşıyın.
Gelenekselcilik kaybedecek! Renovasyon kazanacak!


Allah, kitap, muhammed, isa aşkına bu köye mi getireceksiniz F1'in en iyi mühendisleirini?

maxresdefault.jpg
 
Abim şu lanet takımı maranello denilen kasabadan İngiltereye, Hollandaya taşıyın yahu kim gelir allahın köyüne be? Yerel mühendislerle bu kadar yapabiliyorsunuz işte. İtalyanın hakkarisi olan calabria'nın üniversitesi universita per stranieri dante alighieri di reggio calabria'dan mezun olmuş 24 yaşındaki veletlerin yapabildiği araba bu, iyi bile yapmışlar. italyadan çıkan adamların iyileri bile mercedese gidiyor redbulla gidiyor. sana da italyanın hakkari üniversitesi mezunları kalıyor. Ne kadar para verirsen ver abi maranello gibi köylük yerde tutamazsın kimseyi.

RB'nin elindeki Aero patronu Newey için Ferrari bir ton para dökmüştü. Adam gelmedi, gelmez de ne yapsın köyde?
İlla italya diyorsanız takımın merkezini milanoya taşıyın.
Gelenekselcilik kaybedecek! Renovasyon kazanacak!


Allah, kitap, muhammed, isa aşkına bu köye mi getireceksiniz F1'in en iyi mühendisleirini?

maxresdefault.jpg


 
Sainz parasını Newey verip Sainz yerine de çaylak birini getirirsek şampiyon oluruz. Newey'in tek isteğini zamanında kabul etmiş olsaydık muhtemelen şu an en az 4-5 şampiyonluğumuz vardı.
hocam linç edilmek istemem ama sainzde de sıkıntı görmüyorum. sorun bence kendisinde değil, ferrari'nin onu kullanış biçiminde.

Yalnız Leclerc'in sürüş tarzına sahip oversteering otomobil sürmeyi seven genç sürücüler olursa daha çok verim alınır.

Perez de çok kaliteli bir sürücü değil. Ama redbull tutup da pereze 1. sürücü muamelesi çekip durursa verstappenin performansını düşürürler. O yüzden adamın önünü açıyorlar. Ferrari de sainz'i köle olarak kullanmalı. 1 sürücü muamelesi yapmayı bırakmalılar.
 
hocam linç edilmek istemem ama sainzde de sıkıntı görmüyorum. sorun bence kendisinde değil, ferrari'nin onu kullanış biçiminde.

Yalnız Leclerc'in sürüş tarzına sahip oversteering otomobil sürmeyi seven genç sürücüler olursa daha çok verim alınır.

Perez de çok kaliteli bir sürücü değil. Ama redbull tutup da pereze 1. sürücü muamelesi çekip durursa verstappenin performansını düşürürler. O yüzden adamın önünü açıyorlar. Ferrari de sainz'i köle olarak kullanmalı. 1 sürücü muamelesi yapmayı bırakmalılar.
Dün yine yol vermedi her geçen gün daha da gıcık oluyorum. :asd:
 
Sainz parasını Newey verip Sainz yerine de çaylak birini getirmiş olsak yürüyerek şampiyon oluruz tabi Newey şu an kabul etmez. Newey'in tek isteğini zamanında kabul etmiş olsaydık muhtemelen şu an en az 4-5 şampiyonluğumuz vardı.

Şu anki uyduruk araçla mı? Adamlar geçen seneden daha kötü bir araçla başladılar sezona.


Sent from my iPhone using GSCimbom Forum
 
SF71H hibrit dönemdeki en iyi Ferrari aracı olabilir şu aracın şampiyon olamaması gerçekten büyük yazık oldu. Bu araçtan 2 sene içinde SF1000 traktörünü yaratmış olmaları da ne kadar beceriksiz bir ekibin olduğunu gösteriyor. Herkes üstüne koyar Ferrari iyi bir aracı mahveder tıpkı geçen sene F1-75'den geriye gidilmesinden anlaşılabileceği gibi yönetime el koymak lazım.
 
Şu anki uyduruk araçla mı? Adamlar geçen seneden daha kötü bir araçla başladılar sezona.


Sent from my iPhone using GSCimbom Forum
Sorun zaten Ferrari mühendislerinde aracı sürekli geriye götürüyorlar son yıllarda gelişim sürecini 2017 > 2018 hariç hiç başaramadılar. Newey 2005'de Ferrari'ye geçiş yapsaydı tarihi değiştirirdi en kötü 2014'de geçseydi bu seferde Mercedes dominasyonu diye bir şey olmazdı. Hamilton 5 şampiyonluk Vettel 6-7-8 şampiyonluğu olurdu.

Ferrarinin içinde çalıştığı mühendislerde kötü değil baskıyı kaldıracak insan değiller bence temizlik yapılması için bunca sene beklemelerine gerek yoktu. Muhtemelen gerçekçi hedef 2026 olacak.
 
SF71H hibrit dönemdeki en iyi Ferrari aracı olabilir şu aracın şampiyon olamaması gerçekten büyük yazık oldu. Bu araçtan 2 sene içinde SF1000 traktörünü yaratmış olmaları da ne kadar beceriksiz bir ekibin olduğunu gösteriyor. Herkes üstüne koyar Ferrari iyi bir aracı mahveder tıpkı geçen sene F1-75'den geriye gidilmesinden anlaşılabileceği gibi yönetime el koymak lazım.


Yalnız ne yarış olmuş şöyle yarışlara hasret kaldık son 2 yılda.
 
Geri
Üst Alt