Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ertuğrul Ersoy a soğuk değilim, Gençlerbieliğinden Mert Çetin ilk kez geçen sene prof 2. Ligde oynadı, 2m istiyorlar ona sulananlar var, Ertuğrul en azından kaç senedir ligde banko oynuyor, bedava gelirse imza parasıyla kötü iş olmaz
 
falcao yem falan değildir. eğer ki yönetimde azıcık akıl varsa öyle bir yem atmazlar bu saaten sonra falcao da olmazsa yangın değil meteor tayfa haline dönüşürüz
 
Sistemli olarak Türüç bize kaktırılmak isteniyor.
Bu oyuna gelmemeliyiz.
 
Bir kaç güne falcao olumsuz haberleri gelir kalinic servis edilir taraftar gelmesin der kötünün iyisi diagne parlatmalari yapılır diagne ile başlarız lige bu adamın satılmaması büyük sıkıntı ..
 
Kalinic bence alternatif isimdir. Yedek beklemek istemediği için milli takımda sorun çıkarıp kovulmuştu. 4-4-2 oynayacaksak o başka.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt